FAQ
Inklapbare content
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Betalen gebeurt bij het afrekenen in de webshop en kan Shopify Payments. Kom je langs op afspraak dan kan je voor de tweedehands meubels en deco ook betalen met digitale ecocheques van Sodexo, Monizze en Edenred.
Wat als ik een item gekocht heb, maar niet overtuigd ben?
We doen ons best alle items zo goed mogelijk te beschrijven en te fotograferen, maar natuurlijk kunnen we altijd iets over het hoofd zien.
Maak een afspraak via hey@hoarderlife.be om een item op voorhand te komen bekijken.
Ben je bij ophaling van je item toch niet overtuigd? Je kan je item retouren binnen de 14 dagen.
Welke verzendmethodes zijn er? En hoeveel kosten deze?
- Kleine items worden verstuurd via Bpost. Dat doen we altijd met een extra verzekering. We doen er alles aan om jouw gehoarde item(s) zo veilig en snel mogelijk tot bij jou te krijgen. Een bestelling op de post kost 7 euro.
- Grotere stuks leveren we in (de rand van) Gent voor 30 euro tot aan de deur.
- Bestellingen boven de 300 euro kunnen ook verder geleverd worden en worden berekend aan de hand van het aantal kilometer.
Heb je een groot item gekocht? Zorg dan zeker dat er iemand aanwezig is om jou te helpen.
Wil je het item graag geïnstalleerd en gebracht tot op een verdiep? Dan kan je altijd een offerte aanvragen.
Voor een levering zoeken we samen naar een geschikt moment.
- Elke bestelling kan ook binnen de 14 dagen gratis afgehaald worden aan ons Werkhuis te Gent. Plan een afhaalmoment in via de link in de mail die je krijgt na je bestelling.
Hoelang duurt het vooraleer ik mijn pakketje ontvang via verzending?
We zetten echt alles op alles zodat jij zo snel mogelijk van je gehoarde item(s) ontvangt. Verzendingen worden meestal binnen een tweetal dagen op de post gedaan, maar hou er rekening mee dat dit uitzonderlijk tot vijf werkdagen kan duren wanneer we onderweg zijn opzoek naar nieuwe schatten.
Wil je je pakketje zeker op tijd hebben? Neem dan op voorhand contact met ons op.
Wat doe ik als mijn bestelling niet compleet of beschadigd is?
Beschadigd? Dat is natuurlijk heel erg spijtig, maar gelukkig nemen we hiervoor altijd een bijkomende verzekering! Mail een aantal foto’s (Meerdere foto’s die duidelijk de schade weergeven: foto’s van zowel de binnen- als buitenverpakking, één van de inhoud en één van de barcode op de zending.) naar order@hoarderlife.be en wij geven jou zo snel mogelijk een refund.
Niet compleet? Dan moet er een foutje zijn gebeurd. Neem sowieso contact met ons op via hey@hoarderlife.be en dat binnen de 14 dagen, en dan zorgen we dat alles in orde komt! Vermeld daarbij zeker ook het nummer van je bestelling.
Kan ik mijn bestelling terugzenden? En binnen welke termijn moet ik terugzenden? Zijn er kosten aan verbonden? En hoe en wanneer krijg ik dan mijn geld terug?
Je bestelling terugzenden kan zeker! Dat doe je jammer genoeg wel op eigen kosten. En let wel; retourneren kan enkel binnen een termijn van 14 kalenderdagen na aankoop. Stuur ons zeker ook een mailtje op order@hoarderlife.be waarbij je het nummer van je bestelling vermeld en de reden. De terugbetaling gebeurt vanaf het moment dat het pakketje terug door Hoarderlife is ontvangen en op dezelfde bankrekening als waarlangs de betaling gebeurde.
Wil je graag zeker zijn van je aankoop? Je kan op voorhand altijd eerst eens komen kijken. Maak hier een afspraak.
Waar en wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?
Afhalen kan in ons Werkhuis in de Gasmeterlaan 81 op afspraak. (de Gasmeterlaan valt net buiten de LEZ-zone, er is heel wat parking).
Plan minstens 24u op voorhand een afhaalmoment in zodat we deze kunnen klaarzetten.
Afhalen kan vanaf één werkdag (24u) na je bestelling. De afhaaltermijn is twee weken. Daarna zijn wij niet meer verantwoordelijk voor schade of verlies van de bestelling.
Wat als ik mijn bestelling niet op tijd afhaal?
De afhaaltermijn is 2 weken. Daarna zijn wij niet meer verantwoordelijk voor schade of verlies aan de bestelling. Lukt het toch niet om de bestelling op tijd op te halen? Laat ons zeker op hey@hoarderlife.be op voorhand weten dat de afgesproken termijn niet haalbaar is voor je, en dan zoeken we samen naar een oplossing.
Wat als ik geen enkele van de voorgestelde afhaalmomenten kan?
Neem contact op via hey@hoarderlife.be en dan zoeken we samen naar een oplossing!