FAQ

Betalen

Question Welke betaalmogelijkheden zijn er?
AnswerBetalen gebeurt bij het afrekenen in de webshop en kan easy-peasy via Bancontact of Payconiq. Wij aanvaarden ook digitale ecocheques van Sodexo, Monizze en Edenred.
Question Wat als ik een item gekocht heb, maar niet overtuigd ben?
AnswerWe doen ons best alle stuff zo goed mogelijk te beschrijven en te fotograferen, maar natuurlijk is dat niet altijd even voldoende. Nu de winkel nog niet open is kan je altijd een afspraak maken via hey@hoarderlife.be om een item te komen bekijken. Vanzelfsprekend laten we je je stuff bij afhaling eens goed inspecteren of je al dan niet helemaal overtuigd bent. Indien je dat niet bent, dan storten we het verschuldigde bedrag gewoon terug bij ophaling.
Question Hoe annuleer ik mijn bestelling?
AnswerAnnuleren kan door een mailtje te sturen naar order@hoarderlife.be. Vermeld daarbij zeker het nummer van je bestelling, hoe je de bestelling terug zult bezorgen(via verzending of aflevering) en de eventuele reden. Let wel; annuleren kan enkel binnen een termijn van 14 kalenderdagen na aankoop.

Verzenden

Question Welke verzendmethodes zijn er? En hoeveel kosten deze?
AnswerAl jullie pakketjes versturen wij met Bpost. Dat doen we altijd met een extra verzekering om te kunnen verzekeren dat we er alles aan doen om jouw gehoarde item(s) zo veilig en snel mogelijk tot bij jou te krijgen. Let wel; enkel bestellingen tot 5 kg en 30 centimeter kunnen worden verzonden. Een bestelling op de post kost 7 euro. Vanaf nu leveren we op aanvraag ook grote stukken in 9000 en 9050. Dit kost 15 euro.  Maar geen nood, bij afrekening wordt dit automatisch voor jou berekend! Elke bestelling kan ook gewoon gratis afgehaald worden in Gent binnen de 2 weken. Plan je afhaalmoment hier in.
Question Hoelang duurt het vooraleer ik mijn pakketje ontvang via verzending?
AnswerWe zetten echt alles op alles zodat jij zo snel mogelijk van je gehoarde item(s) kan beginnen genieten. Maar een webshop runnen takes (sometimes) a bit of time é. Verzendingen worden meestal binnen een tweetal dagen op de post gedaan, maar hou er rekening mee dat dit uitzonderlijk tot vijf dagen kan duren. Still want it quicker? Je kunt je stuff ook altijd komen afhalen, dan zetten we het zo snel mogelijk voor je klaar! Hoe, waar en wanneer? Check ‘AFHALEN’!
Question Wat doe ik als mijn bestelling niet compleet of beschadigd is?
AnswerBeschadigd? Dat is natuurlijk heel erg spijtig, maar gelukkig nemen we hiervoor altijd een bijkomende verzekering! Mail een aantal foto’s (Meerdere foto’s die duidelijk de schade weergeven: foto’s van zowel de binnen- als buitenverpakking, één van de inhoud en één van de barcode op de zending.) naar order@hoarderlife.be en wij geven jou een refund. 

Niet compleet? Dan moet er een foutje zijn gebeurd. Neem sowieso telkens contact met ons op via hey@hoarderlife.be en dat binnen de 14 dagen, en dan zorgen we dat alles in orde komt! Vermeld daarbij zeker ook het nummer van je bestelling.

Question Kan ik mijn bestelling terugzenden? En binnen welke termijn moet ik terugzenden? Zijn er kosten aan verbonden? En hoe en wanneer krijg ik dan mijn geld terug?
AnswerJe bestelling terugzenden kan zeker! Dat doe je jammer genoeg wel op eigen kosten. En let wel; retourneren kan enkel binnen een termijn van 14 kalenderdagen na aankoop. Stuur ons zeker ook een mailtje op order@hoarderlife.be waarbij je het nummer van je bestelling vermeld en de reden. De terugbetaling gebeurt vanaf het moment dat het pakketje terug door Hoarderlife is ontvangen en op dezelfde bankrekening als waarlangs de betaling gebeurde.
Question Do you ship internationally?
AnswerWaw, international! That’s amazing! Ofcourse we can ship internationally, just give us a small shoutout via hey@hoarderlife.be stating what item(s) you want to order and where to, and we’ll get back in touch to figure out the details!

Afhalen

Question Waar en wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?
AnswerAfhalen kan in onze winkel in de Gasmeterlaan 39 tijdens de openingsuren. (de Gasmeterlaan valt net buiten de LEZ-zone, er is heel wat parking).

Plan minstens 24u op voorhand een afhaalmoment in zodat we deze kunnen klaarzetten: www.hoarderlife.be/afhaalmoment


Afhalen kan vanaf één werkdag (24u) na je bestelling. De afhaaltermijn is twee weken. Daarna zijn wij niet meer verantwoordelijk voor schade of verlies van de bestelling.

Question Wat als ik mijn bestelling niet op tijd afhaal?
AnswerDe afhaaltermijn is 2 weken. Daarna zijn wij niet meer verantwoordelijk voor schade of verlies aan de bestelling. Lukt het toch niet om de bestelling op tijd op te halen? Laat ons zeker op hey@hoarderlife.be op voorhand weten dat de afgesproken termijn niet haalbaar is voor je, en dan zoeken we samen naar een oplossing. 
Question Wat als ik geen enkele van de voorgestelde afhaalmomenten kan?
AnswerNeem contact op via hey@hoarderlife.be en dan zoeken we samen naar een oplossing!
Question Leveren jullie ook aan huis?
AnswerDat kan eventueel besproken worden! Details kunnen verder afgesproken worden via hey@hoarderlife.be!

Random

Question Hebben jullie ook een fysieke winkel waar we alle spullen kunnen komen bekijken?
AnswerJa! De winkel bevindt zich in de Gasmeterlaan 39 te Gent. We zijn open op vrijdag van 16-18u, zaterdag van 10-18u en zondag van 12-17u. Wil je op een ander moment langskomen? Stuur ons een mailtje. 
Question Kopen jullie ook stuff aan?
AnswerDat doen we zeker. We kopen vooral aan in grote hoeveelheden. Dus neuzen graag eens rond in op te ruimen huizen, inboedels, vol gehoarde woningen, kasten en garages vinden we leuk! Contacteer ons gerust via hey@hoarderlife.be, of gewoon via Instagram, whatever works! Bezorg ons enkele foto’s, wat info, de ophaalplaats en welke prijs je er voor wil.